menu menu

Nasz zespół

ARTUR BRYCHCY

CEO / projektant

Pasjonat architektury modernistycznej. Kocha podróże, morze, wyborną kuchnię i sport. Triatlonista, kitesurfer i snowboarder. Tata 8-letniego surfera.

KAROLINA BRYCHCY

Architekt

Kreatywna perfekcjonistka, dbająca o szczegóły. Miłośniczka podróży, designu i niezależnego kina. Zapalona kitesurferka. Mama 8-letniego Bruna.

DOMINIKA BRYCHCY

Graficzka/ social media

Dba, aby nasz wizerunek w social mediach odzwierciedlał ideę CHILLI. Nomadka, miłośniczka kognitywistki, literatury sci-fi, kocha naturę od morza po góry.

ADRIANNA KARASZ

Koordynator

Oto Ada. Ada ma w sobie niewyczerpane pokłady spokoju, empatii i dobrych wibracji. Zaraża tym wszystkich wokół.

KATARZYNA OSOWSKA-PTASZEK

Architekt

Estetka z urodzenia. Twórczyni wnętrz niepowtarzalnych. W swoich projektach potrafi łączyć funkcjonalność z pięknem. Miłośniczka sztuki współczesnej i wzornictwa przemysłowego.

DOŁĄCZ DO NAS

.........

Nasza firma wciąż się rozwija. Kto wie, może niebawem będziemy potrzebować kogoś, kto dołączy do naszego zespołu? Zapraszamy do kontaktu :)

NASZA FILOZOFIA

Przestrzeń, powietrze, woda i wiatr. W tych kilku słowach, które są częścią nieokiełznanej natury, zdefiniowana jest nasza filozofia. Połączone i skupione ze sobą siły przyrody stały się motorem napędzającym każdą sferę naszego życia, zarówno prywatnego jak i zawodowego.

Przestrzeń wykorzystujemy do skupienia myśli i pobudzenia umysłu. Powietrze,  fizycznie nieuchwytne, daje nam jednak podstawę istnienia. Woda i wiatr, to dla nas nierozłączna, symbiotyczna, perfekcyjna i niemal miłosna para, nasz absolut, dzięki któremu zwalniamy tempo i łapiemy balans. Kochamy życie i potrafimy z niego korzystać, jesteśmy prawdziwymi poszukiwaczami przyjemności.

Dużo podróżujemy po świecie, spędzamy aktywnie  wolny czas, pływamy na kitesurfing’u, celebrujemy spotkania z przyjaciółmi, ale też ciężko pracujemy. Dlatego wiemy, jak cenna jest równowaga między życiem zawodowym a prywatnym. Wprowadzając work-life balance do naszego życia, skupiliśmy uwagę na jego jakości i zadbaliśmy o wewnętrzny wypoczynek oraz spokój umysłu i ciała.

CHILLIapartamenty to odzwierciedlenie naszej koncepcji życia, w której dominuje wewnętrzna wolność, harmonia, estetyka i smak. Nauczyliśmy się wypoczywać i wiemy jak to robić, dlatego postanowiliśmy stworzyć miejsce do idealnego  wypoczynku dla innych. Przyjedź do nas, rozgość się i zostań, a przestrzeń, powietrze, woda i wiatr będą Twoje. Całą resztą zajmiemy się my. CHILLIapartamenty.

Co nas wyróżnia?

CHILLI to nie tylko biznes, CHILLI to sposób na życie. Jako architekci i designerzy, spełniamy się w projektowaniu przestrzeni. Jako miłośnicy podróży, wiemy jakie elementy są niezbędne do komfortowego wypoczynku. W końcu, jako mieszkańcy tego miasta, znamy wszystkie jego ścieżki i wiemy, dokąd prowadzą. Wykorzystujemy naszą wiedzę, pasję i doświadczenie, aby stworzyć unikatowe i wyjątkowe miejsca na turystycznej mapie Kołobrzegu.

Kochamy Kołobrzeg

Tutaj zawsze czujemy się jak na wakacjach. Każdy, nawet najtrudniejszy dzień w pracy, rekompensuje nam szum morza, spacer plażą czy pływanie na kite’surfingu. Tu jest nasz dom, tu jest nasze życie

Jesteśmy architektami

Łączy nas miłość do sztuki, piękna i designu. Dzięki nieustającej inspiracji czerpanej z miejsca, w którym żyjemy, tworzymy koncepcje, które nie naruszają naturalnego otoczenia człowieka

Dbamy o szczegóły

To detale i niuanse tworzą doskonałość i prawdziwy absolut, dlatego z największą troską podchodzimy zarówno do projektowania apartamentów, jak i do relacji z Wami

Jesteśmy aktywni

To przez wiatr, który ciągle nas gdzieś niesie. Wiatr kusi i nęci, fale pociągają, dlatego z łatwością im ulegamy. Kitesurfing to nasza emocja, nasza adrenalina, miłość. I mamy to tutaj, na miejscu

Wiemy co Wam polecić

Znamy to miasto jak przysłowiową kieszeń, a wiele restauracji, kawiarni i przestrzeni relaksacyjnych sami zaprojektowaliśmy. Wiemy, gdzie serwują najlepsze drinki i gdzie podają najsmaczniejsze kąski. Wskażemy Wam najlepsze miejsca

Kochamy podróżować

Byliśmy w wielu miejscach na Ziemi, spaliśmy w dziesiątkach miejsc i na licznych plażach. Podróż to dla nas doświadczenie, które przenosimy do Chilli, dbając o Wasz komfort

Z chęcią was ugościmy!

Kochamy ludzi, towarzystwo i gościnę. Spotkania, rozmowy, chill i kolacje z przyjaciółmi, to ważna część naszego życia. Chcemy dzielić się szczęściem, dlatego zapraszamy Was do nas. Zostańcie naszymi Gośćmi i złapcie mnóstwo pozytywnej emocji. Zapraszamy!